27 Nisan 2012 Cuma

Guardiola Takımdan Ayrıldı

Barcelona teknik direktörü, görevinden ayrıldığını düzenlediği basın toplantısı ile resmen açıkladı.

Pep Guardiola, gelecek sezondan itibaren Barcelona'nın başında olmayacağını düzenlediği basın toplantısı ile resmen açıkladı.

2008 yılında Frank Rijkaard'ın yerine göreve gelen teknik adam, başarılarla dolu geçen 4 yıllık Barcelona kariyerine nokta koyacağını basın toplantısından önce oyuncuları ile paylaştı.

 Oyuncuları ile konuştuktan sonra basının karşısına çıkan 41 yaşındaki çalıştırıcı, "Bu kararı almak benim için hiç kolay olmadı. Son bir kaç hafta da yaşanan karışıklıklar nedeniyle herkesten özür dilerim. Ama neden bu kararı aldığımı herkesin anlamasını istiyorum.Ben her zaman kısa süreli sözleşmelerle çalışmak istedim. Çünkü barcelona çok büyük bir takım. Burada futbolcu olarak da görev yaptığım için bunu çok iyi biliyorum." dedi.

4 yıl boyunca çok yorulduğunu sözlerine ekleyen Guardiola, "Eylül, ekim aylarında başkanımıza devam etmek istemediğimi açıkladım. Benden sonra göreve gelecek olan teknik adam benim artık daha fazla veremeyeceğim şeyleri bu kulübe verecektir. Çok önemli bir koltuğu bırakıyor olduğumun farkındayım. Ama bence bu doğru zaman." dedi.

Oyuncularına da teşekkür eden Guardiola, "Burada yakaladığımız her başarıyı onlara borçluyum. Onlarla antrenman yapmak bile çok özeldi. Ama artık enerjim kalmadı. Dinlenmem lazım. Buraya geldiğim ilk günkü duygulara şu an sahip değilim. Barcelona bunu hak etmiyor. Bu yüzden ayrılıyorum." şeklinde konuştu.

4 yıl boyunca yakaladığı başarılarla gurur duyduğunu açıklayan Guardiola, "Buradaki görevimi yaptığımı düşünüyorum. Bununla gurur duyuyorum. Bu kulübün durdurulamaz bir gücü var. Benden sonra göreve gelecek kişi de bu görevin gereklerini fazlasıyla yerine getirecektir." dedi

Artigos Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder