9 Eylül 2010 Perşembe

Abidal: Ya Barça, ya hiç


La Liga ekiplerinden Barcelona'da forma giyen Fransız sol bek Eric Abidal, kulübüyle olan ve 2012 yılında biten sözleşmesinin yenilenmemesi halinde futbolu bırakamayı düşündüğünü açıkladı.

El Mundo Deportivo'ya konuşan Abidal, "Benim için Barcelona defteri kapandığında futbolculuk defterinin de kapanacaktır. Burada her şeyi kazandım ve mutlu bir aile yaşantım var. Ailemle daha fazla vakit geçirmek istiyorum. Ama Barça sözleşmemi uzatmamı isterse seve seve kabul ederim. Başka bir takımdan gelecek teklifleri değerlendirmeyeceğim. Teknik direktörümüz beni stoperde kullanmak istiyor. Bunun üstesinden gelebilirim. Sol bekte oynamayı seviyorum ancak teknik direktörden gelecek her türlü talimata uyarım" ifadelerini kullandı.30 yaşındaki Abidal, 2007 yılında 15 milyon avro karşılığında Olympique Lyon'dan Barcelona'ya transfer olmuştu.

Kaynak: Goal.com

Artigos Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder